bebbe's!

Tjoo bloggen, idag har man varit med viktoria beccis och mimmi mys på dt. Många skrattattacker hahahahaha, hahaa mimmi att du&jag alltid gör bort oss hahaha jaja nog pratat om det ! (: Jag vet jag är sämst på att uppdatera men jag orkar verkligen inte, har ett liv FAKTISKT! I morgon ska man träffa ida Blom (L
hehe, & lite annat mysigt folk hehe... hahaha
jaja, dagen har varit toppen ..
Jag och Viktoria är tvillingssystrar, på riktigt asså hahaa , asså allting om oss är samma, allt, svårt att förklara! . hahaa jag har inget liv ni fattar nog inte vad jag snackar om men jag är övertrött, så okej jag ska gå och nanna nu :D:D:D: men här kommer bilder frånd agen <3
Haha ja jag var osminkad haha BÄSTAVÄN!
Kolla vad MIN SYSTER ÄKTA syster hahaa skrev på busshållplatsen (L nawii, loveu my motherfuckaah.<3



pusssssss


Kommentarer
Postat av: Viktoria<3

naaw syster<3

omg såå jävla söt är du!

hihi, älskardig & ahfan vi är tvillingar! ;o

det är fan sant :)<3

vi ses imorrn bebbiiss, älskardig, du är min, endast min<3

2009-12-08 @ 15:51:13
URL: http://k

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0