förlåt för dålig uppdatering

hejhej bloggen förlåt för en jättedålig uppdatering , Men i söndags så var jag i stan med folk, sen kom pappa och hämtade mig så stack vi till farmor, och åt middag med typ hela familjen, sen sov jag över hos pappa sen igår, vaknade jag upp hos pappa, sen kom jag hem till mamma, sen stack jag till stan med ida, mimmi, angelica, frida fanny och ngåra till fast vi var typ inte med dem, sen handlade jag lite, som tex lackleggins, och två koftor, . Lite småshopping där då jah! . Sen gick jag och ida på bio New moon, ÄNTLIGEN fick jag se den jävla filmen, skitbra tyckte jag, men jag gillade inte slutet, men ändå, den var as bra, längtar redan till trean!! haha (A) så Men nu lyssnar jag och ida på musik hon sov vöer hos mig igår då jah, och idag ska jag nog inte göra så mkt, mest ta det lugnt typ! .  (: Puss på er alla sötnosar.!

 nej mina tänder e inte skeva och de e min tunga ingen jävla korv ;( hahaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0