HEEEEEEEEEEEJ :D

Hej bloggen har så sjukt mycket att berätta julafton var värdelös iaf på eftermiddagen när jag var hos min så kallade pappa.
Hos mamma avr den underbar! (L
Sen igår var jag påkurdfest hahahahaha jag och rebeccakling fyfan va kul vi hade har aldrig seriöst aldrig skrattat så jävla mycket i hela mitt liv, vi ringde folk till 5 i morse hehehehehe fan de e halt ute ska ni evta ;O VI RAMLADE HELA TIDEN ahahahahhaha tyvärr inga bilder hahahahhaa men fyfan va kul det var.!
Och nu ska vi in tlll stan och träffa en perversing :D:D:D hahahahahaha
men tyvärr kan jag inte skriva ut mer vad som hände exakt och sånt... för det är lite privat bahahahahah!
SYND (A) aja ska fixa mig nu sen träffa beccis en snabbis sen till stan sen träffa viktoria ,h öres ikväll
LOVEEEEEEEEEEEEE<3 fyfan va bra och snygg min nya mobil är ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0