hehe

Videoinlägget som ja skulle lägga in funkar fan inte, skitsamma. har tagit hål i öronen iaf fast det har jag typ sagt tuuusen ggr, men ja e äkta stolt att jag vågade göra det helt själv oxå med nål fast jag blundade typ hahahahah så dum ahahah (A) men det blev faktiskt hyffsat snyggt! säger folk iaf hahaha , men ah dagen har varit mysig, firat Lucia med mammsen och varit ute med flisan . <3 loveu my angel..
Men ah nu ska jag gå och nanna för ska vara i skolan 7.15 i morgon :'( för det är lucia grejjs i skolan och jag ska vara tomte outfit kommer i morgon hahaha tomte outfit (; vet att ni oxå vill vara lika snygga som oss och vara tomte hahahahahahahahha. ( host ) , menmen :) natti my lovers.

dagens andra lååt (A

 oh baby..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0