Hiss&diss




Dagens hiss blir ; Ed hardy mobil! (: Jag fick den i julklapp (A) och jag bara älskar den, kan inte sluta hålla på med den eller något. haha Den har allt som man vill att en mobil ska ha, + snyggaste skalet. Ed hardy ofc. ahah (A) Ett tips till er som söker en ny bra mobil, köp den ed hardy sony ericsson W595 .. Jag älskar den iallafall :)



Dagens diss blir ; Ciggaretter! Usch för de haha, även fast jag själv röker så håller jag på att sluta, det är inte ens gott att röka längre. Bara äckligt och omoget egentligen haha. Börja aldrig röka..
Det är bajs TUMMEN NER.!!

Kommentarer
Postat av: Viktoria♥♥

haha mm det ät "omoget" ? ;P

michaela din, knas!

japp vi ska sluta tsms? :)

eller hur ;D<3

2010-01-02 @ 12:47:32
URL: http://kellieviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0