jappjapp

Stanna aldrig kvar på samma plats ...
en plats där du gråtit, mått dåligt på...
det lönar sig i slutet att byta plats...
byta till en plats där du aldrig varit förut.
alltså gå vidare! ..


då sitter man i skolan och har tyska med bea, lisa, johanna & angelica :)
jaja ska nu ska man ner för vi slutar , sen har jag bara so kvar sen slutar jag skolan för idag så ska jag träffa lite folk!!
hehe, myspådt.
Juste det jag har inte rökt sen i morse, så jävla grym är jag, jag vet att jag kan klara allt bara jag vill
nu ska jag gå puss ...

 saknar detta ! ..


Kommentarer
Postat av: Viktoria<3

finns detvet du<3

ALLTID, med stora bokstäver :)

bästavän, mitt allt..

älskardig hjärtat<3

2009-12-08 @ 15:53:10
URL: http://kellieviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0