shoo breeeeee

Hejhej bloggen förlåt för dålig uppdatering, men har varit ute hela dagen med rebecca sava och rebecca kling hehe (: Mys på dt. hahahahahaha
Nu sitter jag hos ida älskling, Bjerhem asså..
längesedan jag var här :(
Men ah:) Vi har kollat film och myst! I morgon ska jag till tandläkaren och borra ett hål :'( STACKARS MIG!
Sen ska jag till stan med ida, rebecca , ida och rebecca asså två rebecca oc två ida och en michaela :/ mobbad som vanligt hehe ..
Fick mina betyg i fredags!

betyg

bild: G
engelska: G
hem & konsumentkunskap: G
idrott & hälsa: IG
matematik: G
musik: G
språk: IG

Fysik: IG
kemi: IG

religions kunskap: G
samhällskunskap: G
historia: G

slöjd: G
svenska: G



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0