shoo

Idag var min bebis Viktoria sjuk och jag blev jätteledsen haha :( Nä men dt funka skolan gick åt helvete idag åkte ut fick ig i No, fast hade VG på en sak i No men de räckte inte hehe, klarat mig ig rundämnena och sånt oxå men ändå ig uusuch jag döör ! Tiden bara springer iväg när man börjar högstadiet, känns som igår jag börja 7an och det var lixom typ två år sen snart eller nått, jaja, så är det! Det suger,
Jag saknar dagistiden haha, man mådde så bra, och det största problemet var att man var tvungen att gå och lägga sig tidigt efter bolibompa typ. Nu är allt kaos,
Skolan, kärlek, vänner ah allt, hahaah men så är det TYDLIGEn HAha, Jag är övertrött så fråga mig nt ens vad jag skriver för jag vet typ inte det själv nä men ah, Idag har jag varit i stan med mina emokompiiisaaar hahaha, och kling min älskling. Sen blev de ida Blom och sen mimmi mys på dt. Klar med alla veckans läxor förutom att läsa ngn jävla boook blööö. aja (:
 HAHAHAH jag och syster för ett tag sen haha (L loveu baby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0