ViktoriaWinnfors

Jag vet inte var jag ska börja eller hur jag ska börja, Känt dig sen 7an och vi har inte alls varit bra vänner, men nu den sista månaden har vi blivit jättetajta fast det va vi typ innan också, Du kom in i mitt liv som ett ljus i mörkret, & fick mig att le i dem svåraste stunderna, skratta när jag brytit ihop hahaa, ja älskling du är så underbar på alla sätt och vis, på både in&utsidan, du har förändrat mitt liv på ett positivt sätt. DU har fått mig att verkligen ta vara på det jag har. Att börja lita på personer som jag har haft svårt med. Vi är så lika vi är seriöst systrar, vi har likt i allt, pojkvänner remember?, Familjen personligheten vännerna asså vi har allt gemensamt, och det är så sjukt att hitta ngn så jävla lik en själv. Det är nästan lite skrämmande, jag ser mig själv i dig.. Och älskling? Både du & jag har mått as dåligt, men nu är allting bra för oss båda! Och jag är lycklig, och du är lycklig, jag skulle aldrig byta bort dig mot något i hela världen! Du är underbar hur jävla underbar som helst, vi skrattar åt allt som inte alltid är så bra men vi har alltid typ kämpat igenom våra konsekvenser haha ! Vi är systrar och kmr alltid förbli, så mycket vi har gjort för varandra ahahha minns du när vi skulle te förlunda torg och shoppa? Och vi var i eriksbegr och väntade på bussne och vi snackade med ngn jävla jonathan du vet hahahaha och vi skratta så kom det spott på våra hakor och vi märkte typ ingenting hahahahahhahaha , eller igår när vi va hos din pappa och käka pizza och sen stack hahahahaha, stackars din pappa, han måste älska MIG hahaha skojja, men vi har dt alltid så roligt tsm! (L) Jag älskar dig bästavän.


Du är verkligen något utav det finaste som finns i mitt liv. Du vet ju själv att jag nästan aldrig sagt  att jag älskar dig på det sättet, för jag säger inte jag älskar dig så ofta, för jag är rädd, du vet vad jag menar, men jag älskar dig och vill att du verkligen ska veta det .. Även fats jag kanske inte alltid visar det. Men du är underbar!! Och ett liv utan dig skulle jag fanimej inte vilja leva, inte känt dig länge typ 1 år och 4 månader, och det har varit underbart med dig.. Jag älskar dig bästavän, lämna mig aldrig för då skulle jag fan inte klara mig, Jag tog din hand minns du? Och vi skulle aldrig släppa taget, minns du när vi avr i nordstan hade precis varit i frölunda torg, så va alla idolerna där så spelade dem kärleksmusik , du tog min hand och vi började grina .. hahaha ohh fan vad jag saknar eller när jag fick panik en gång .. du vet vad jag menar du tog min hand och sa jag släpper dig inte, vi klarar dethär tillsammans.. jag litade på dig, då insåg jag vilken fin människa du verkligen är. Jag litade på dig gjorde som du sa och så gick du och jag .. asså kan inte skriva allt här men jag tror du fattar vad jag menar. Jag älskar dig ViktoriaWinnfors.
Vi har alltid så jävla kul även om vi typ inte gör något, vi skrattar åt exakt allt, vi har gått igenom så mycket på så kort tid, hahaha så jävla kul har vi haft med allt, skolan staaan hahaha jag kmr ihåg när du kom fram till mig bah ; MICHA JAG HAR TRÄFFAT EN FILIPIN SOM ÄR SÅÅ JÄVLA SNYGG OCH HAN HAR HÅL I TUNGAN
hahahahhaha minns du älskling?! Hur jävla mkt vi skrattade då?. HAHAHAH oohh du fattar precis vad jag menar,är så glad för din skull att allting har ordnat sig med allt. Ohh älskling . vad jag älskar dig. Men nu ska jag sluta skriva om dig för det får la fan inte plats mer text snart, hahahaa men du är ljuset i mitt liv lämna mig aldrig jag älskar dig över hela mitt hjärta!!!! ♥


/// bara din Michaela


Kommentarer
Postat av: bästavän..<3

jag ljuger inte nu, men jag började fan gråta.. :(<3

jag älskar dig så jävlamycket, asso det går inte att beskriva, du är mitt blod, du är min drog, du är luften jag andas, du är mitt fucking allt!

seriöst, omg du äär bäst på att skriva texter gumman..<3

jag älskardig sååå jävla mycket bästavän, asso du fattar inte hur mycket du lyser upp min dag, mitt liv! varje gång du säger jag älskar dig, så blir jag helt varm i hjärtat... du säger det på ett sånt jävla snällt och gulligt sätt satt det känns ii hela jävla kroppen..<3

ååååååååhhhhh, vad jag älskar dig (L)

hihih, jag fattar precis vad du menar, med allt!

allt allt allt ALLT ! ;)<3

gumman, du är mitt liv, utan dig är jag iget... utan dig blir jag som en isbit på solen...

älskardig michaela ahlström, min tvilling syster(L)

hahahha my brother from another mother ;D<3

2009-12-11 @ 17:05:51
URL: http://kellieviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0