Hemma (:

Fan va gött , då är man hemma igen och ska snart gå till rebecca min älskling, och träffa sebastian och Johan tror jag hehe ..
Jaja, helgen har varit bra och mysig, men skönt att vara hemma hos min underbara mamma oxå ♥
Men ah, Studiedag i morgon också fan va sköööönt . (: men ska plugga hela dagen i morgon, eller nja halva dagen iaf ! :(:( stackars mig, vet att ni tycker synd om mig innerst inne ...
Jaja, Mitt humör är helt okej faktiskt :) pga av en liten sötnos som är så gullig såe ;) grr. nä men ah hahaha :D Nu ska jag gå pusspuss<3

uuuusch

Kommentarer
Postat av: emma svensson

härlig blogg du har!

och du har absolut mig som en läsare.

puss;)<3

2009-11-23 @ 13:25:39
URL: http://emmababyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0