Í´m gonna be strong!

Yesyes, mitt liv suger min kuk just nu ! Men det fixar sig .. (:
Kärlek är skit bah satt alla vet dt, haha, allt gott har ett slut !
Säg inte nej, för innerst inne vet ni att jag har rätt!
Tänker inte sitta här och berätta om mitt privatliv, men
ah en sak är säker, ska inte bli kär igen haha. iaf inte på ett jävla bra tag!
Även fast jag fortfarande är kär så är singellivet så mycket bättre!. Du kan göra vad du vill.
Och slippa ha en idiot till pojkvän/flickvän som klagar på dig hehe . Okej nu skrev jag lite om det men ändå var tvungen är riktigt sur! hehe :)
Skolan går åt .....  ig varningar i mycket.. Mitt nyårslöfte, börja sköta skolan, gå ner i vikt och sluta röka yeah i´m good. !
Nej nu måste lilla söta ehhm " söta" Michaela gå och lägga sejjee!
Så godnatt mina små söta bloggläsare och lyssna på mitt råd, Killar är idioter som tänker med sin kuk (Y) ni vet precis vad jag menar!
Aja nattinatti eran michaela ♥

 Du kan inte knäcka mig mer än vad du redan har gjort !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0