MIN ängel

Vart ska jag börja min älskling?..
jag vet inte ens vad jag ska börja, vi kan börja med det i augusti?. Du gjorde " duvetvad" för min skull. allt detdär.. alla samtalen alla gånger du ljög och sa att allting var bra när det egentligen inte var det, allt för att få mig att må bra, jag förstår inte hur du kan vara så otroligt snäll mot mig?, Mot mig av alla människor.
Jag är så lycklig för din skull nu med allt ! (L DU ha rpojkvän skolan går bra, du har bra vänner ah hela shitet.. fyfan vad jag är glad för din skull gumman.
Alla gånger du fångat mig när jag har brytit ihop och bara börjat störtgråta ..
Alla gånger du har funnits vid min sida,Alla gånger du suttit ner och pratat med mig då jag mått skit!
Alla nätter vi varit uppe och bara pratat, alla gånger vi fixade oss tsm för vi skulle träffa dem vi gillade/gillar haha. Jadu, alla gånger vi supit oss fulla, okej, inte alls många gånger, men dem gångerna har varit med dig, när vi skulle hoppa in i bilen? hahaha, med dem två kurderna hahaha.. och alla spygrejjer på bussarna hahaa, eller när turkarna kom fram till oss?. Vi är somt vå systrar rebeccam gått igenom allting tillsammans. Vi har skrikit gråtit skrattar pissat ner oss hahaha jag vettefan .. asså. herregud min älskling, så mycket roligt vi har haft , alla gånger nere i sanne? Eller alla gånger vi vart hungriga och stuckit hem till dig käkat. hahah eller den gången när båda hade PMS, och var gottesugna tog allt du hade och kollade på lejonkungen, Jadu PUMBA (L ..
Så sjukt roligt har jag det alltid med dig, jag har varit ledsen det sista , men du har alltid fått mig på humör igen. Jag är så lycklig att jag har dig. DU får aldrig någonsin lämna mig, Du vet hur underbar du är, Hur jävla vacker du är. DU är underbar från topp till tå. Och du förtjänar det allra bästa. Jag blir riktigt glad i hela kroppen nu när jag ser hur bra du mår ! Du har ju inte alltid mått så bra, och du vet precis vad jag menar.. Och nu ser jag dig såhär lycklig, ohh vad det värmer i hela kroppen !. Jag skulle offra allt i hela världen för att du skulle må bra ! .
Ta till dig av alla orden jag skriver, för allt jag skriver kommer rakt ifrån hjärtat, och allt är sant, vartenda ord, Så dem som läser det här ska veta att hon tjejen jag skriver denna texten till är den mest underbaraste människan.. Och hon får en alltid på glatt humör..
Hon tänker på alla andra först.
Hennes kompisar kommer alltid i första hand..
no matter what!
Även fast hon själv mår dåligt, så låtsas hon spela glad bara för att göra sin kompis glad,... dåligt, men då är man fan en äkta vän ...
Och det finns få av dem äkta, så jag tänker ta vara på dig min ängel. släpper aldrig taget om dig.
Rebeccasava
Jag älskar dig över hela mitt hjärta och det kommer jag alltid att göra ! Finns INGEN som är så underbar som du..
fyfan du är för bra för att vara sann.. Min ängel utan vingar..
Precis som en idiot sa till mig, fast han ljög, jag säger detsamma, fast jag ljuger inte jag menar det
" Jag släpper dig aldrig rebecca " ..
Det finaste som finns.. min aldelles egna bästavän/syster/soulmate.. <3

 denna dagen minns jag så väl. Här mådde du&jag som allra bäst, fyfan vad jag saknar tiden och dagen..
älskardig grovt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0