YYES nu är man ledig ända till tisdag dåe;)

SJukt skönt, har studiedag på måndag ! USch vad skönt säger jag bara, behöver det verkligen.
Yesyes, nu är man hemma från skolan fick G+ på slöjden hehe, och G i svenska, ganska stolt faktiskt, att gå från ig till g , jag är bäst (H). eller ne, men ändå. ska höja mig mer!
Idag ska jag hem till min FADER , hehe pappa asså, så jag kan tyvärr inte blogga förrän på söndag, poor me, and poor you ;o..
Nä men det tar jag igen på söndag,
idag eller nu ska jag vänta tills pappa kommer vid 4 sen ska jag va med viktoria, och träffa alicia på backaplan så jag får tillbaka mina pengar jag väntat på hur länge som helst, sen ska jaag , typ träffa folk i brunnsbo och såånt (:
Myys på dt. Men nu ska jag iaf gå och packa till pappa och sen nanna en liten stund, puss sålänge.♥
 Denna tiden saknar jag mest, när det var du och jag och han... Sommaren 09 , bästa och finaste tiden i mitt liv .. saknar allting..
Här var vi på färjan tillbaka till göteborg, vi hade varit på öckerö, minns du hur kul vi hade? haha. oh älskling vad jag saknar oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0