dagens bilder + outfit

hejhej bloggen, jag ska snart gå och lägga mig, men först vill jag berätta lite om dagen,
Jag vaknade av att pappa ringde och skulle hämta mig, sen åkte vi till farfar och åt middag
haha, sen stack ja hem softa lite, sen ut med mimmi bussluffa och prata
sen hem till mig och kolla mean girls
Och vi tog lite bilder såklart, och jag som är så ego, ska lägga upp på mig själv ( skämtar dock) men har man tårkigt mellan varven så har man (:
Här kmr bilder puss..





nu ska ja sova o prata i tele puss och godnatt.<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

självklart tog du den fulaste bilden på mig .

HAHAHAh kul att ja nästan e lika brun som dig när jag inte har smink och du har :D::D:D.

2010-04-05 @ 14:44:12
Postat av: klara

bezie.blogg.se



DEN BÄSTA, NYA, ULTIMATA BLOGGEN!!!! less is more ...

2010-04-09 @ 22:36:01
URL: http://bezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0