DÅlig uppdatering

Hejhej bloggen, förlåt för dålig uppdtaering men har varit upptagen och sjuk haha,
I fredags gjorde jag inte så mycket, somnade tidigt, o.s.v I lördags var jag och massa andra nere i sanne drack lite grillade o.s.v. Jag drack inget, men ah! Sen stack jag till öckerö och sov hos heffa, i söndags igår då, kom jag hem runt halv 12 på kvällen, pratad ei tele me heffa o tanya, sen somnade jag!
Jag är hemma från skolan, har typ halsfluss, usch jag får panik, vill ut klarar inte av att sitta hemma känner jag fyfan. Aja det var la allt här kommer bilder puss..

haha, sexigt, ohja haha.


Vi gillar't


Finaste Fanny Gustavsson och Felicia Ardbring


Felicia Jacobsson och Anna Lövberg :) <3


Jag och fille, loveu gumman tack för allt i lördags.. <3


Nyktert :) HAHA Fanny, Sebastian och Anna . <3


Väldigt nyktert haha, Fanny, Calle & alex.



Jag orkar inte ladda upp mer bilder, men Fanny? du pajade min kamera i lördags iaf -.- haha, men de tär lugnt, nu ska jag gå och lägga mig igen, jag mår ite alls bra, min hals och näsa dödar mig & har feber fuck.
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0