FÖRLÅT

Kan ni förlåta mig?
Jag vet att uppdateringen har sugit.
Men nu är jag tillbaka igen, ska visa er lite bilder oxå som kan vara både flera veckor gamla och tagna igår haha (L
Idag gick ja upp 6 träffade dariven hahah, stanluffa lite mohaha,
Sen stack jag till skolan ;D Seg dag i dag men har alltid så kul med mina älsklingar i skolan hahaha,
många skratt idag,
fanny? loveu.
Här kmr bilder i nästa inlägg kommer dagens låt c(=


Jag&mimmi är söta!!


Jag Leker cool, ja jag lyckas (Y) skoja, haha.


Mimmi är söt.



Jag är en wannabe.................


Äh, orkar inte mer bilder pusspuss. eller här kommer dagens låt oxå :)



KÄRLEK till låten .

Kommentarer
Postat av: mimmi

TA BORT DEN FÖRSTA BILDEN NUUUUUUU!

påriktigt denna gången asså

2010-04-23 @ 22:08:05
Postat av: mimmi

ASSÅ FÖR I HELVETE!!!!!!!!!!!!!!

TA BORT DEN LÄGNST UPP!

JAG VAR SJUK OCH SÅG UT SOM EN JÄVLA RÅTTA

2010-04-25 @ 10:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0