godmorgon

Blir nog ingen skola för mig på hela fucking veckan, blir bara sämre för varje dag!
Jag får panik, hade tänkt att jag skulle plugga lite idag. :)
Har inte så mycket mer att säga än att jag mår SKITDÅLIGT. Jag har feber & oooohhh
får damp haha, annars är allt jättebra (Y) :D
Jag sitter och lyssnar på musik och som vanligt får ni såklart också veta vad jag lyssnar på
puss





Michaela lyssnar på;



En låt som jag verkligen älskar, den är bra på alla sätt och vis!
En låt man tänker på allting när man hör den.
Den är så fin och Bon Jovi sjunger den så jävla otroligt bra.
Högsta betyg av mig,
du kmr inte ångra dig om du lyssnar på den!

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0