Hos pappa

Nu sitter jag hemma hos pappa och gör mitt första blogginlägg här ifrån,
synd att jag inte har några bilder på datorn här, ..
Jag vet att min blogg är lite små seg nu, men som jag skrev i förra inlägget, det blir mycket bättre på måndag! :)
Har haft en jättemysig dag med pappa , lena och lillasyster! ätit god mat o.s.v
Köpt natur godis så duktig jag är (a)
HAHA, Jaja, skolan börjar snart .
Då ska man sikta på : Skolan+träning+sola :)
Ändra fram till sommarlovet,
sen blir de myyyyycket kul:)
Det är ju ändå bara två månader kvar,
så inga mer fester nu .
Kanske en fest till eller två (A)
Ne skoja, jag får se men jag ska inte dricka någonting iaf. !
Nu ska jag ut och röka puss på er alla sötnosar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0