lalalala

Hur jag än gör kommer jag att förlora någon av er.
Jag vill inte ha det såhär.
Jag vet inte vad jag ska göra längre.



ÄRLIGHET!







ditt älsta hångel? 26




hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 2

vad tycker du om kärlek? när det går bra är den underbar.

när kramade du någon sist? igår

kramade du någon speciell person? jodå

har du svårt för att bli kär? nä, men för att bli riktigt kär

när kysste/hånglade du med någon sist? 2 dagar sen

ångrar du det? nope

när fick du senast en komplimang? idag



har du hånglat med någon av samma kön? haha m










HAR DU NÅGONSIN







varit medvetslös? nope

playat? NEJ! :)

hånglat med någon riktigt ful? ja

hånglat med fler än 50 pers? hm ja vet inte.

hånglat med fler än 2 pers på en kväll? yes

gjort något riktigt dumt? aah

gjort något du verkligen ångrar? yäs

åkt ambulans? Ja

gjort något olagligt? jupp

blivit polisanmäld? nej (H).

blivit stoppad av polisen? ja



Varit på polisförhör? nope.

slagit ner någon? japp

skämts över dig själv? ja

tagit droger? nej.

blivit "utnyttjad"? a

gråtit inför någon du tycker om? Ja

misshandlat någon? nja, inte så

umgåts med folk som sysslat med droger? yesbox

haft sex när du inte ville? nope


SENASTE PERSONEN SOM







sov i din säng? Jag

såg dig gråta? mamma

fick dig att gråta? jadu.

du delade en cigg med? mimmi

du gick på bio med? don´t remember tror de va ida bjerhem <3

du kysste? oscar

du saknade? Tanya

sa att den älskade dig? Tanya



Kommentarer
Postat av: LINDA THE BEST

så fin du är:) saknar dig, vi får ses nån dag(L)

2010-05-01 @ 22:23:42
URL: http://prutt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0