läs

Denna texten går till min syster
Ida blomqvist?
Varje dag sedan det hände har jag tänkt, hela tiden.
Jag vet inte vad jag gjorde för fel ..
Men som jag sagt tidigare, om du tyckte det var fel
så var det fel.
Jag vet inte, men Ida, det var du som lyste upp mina dagar,
och jag älskar dig vare sig du vill eller inte,
och jag vet inte vad som kommer att hända mellan oss nu.
Men Jag tänker inte lämna dig,
och jag kommer alltid att finnas för dig,
Det jag sa var dumt.
Men jag blir konstig när jag är rädd att förlora någon.
& jag vet att jag måste ändra mig på det sättet.
Men jag ska göra allt för att allt ska bli som vanligt igen.
Det kanske inte går, för det hänger på dig,
men det skulle alltid vara vi remember? " Meant to be " .
Visst jag är säkert en omogen 95a.
Men jjag läser fortfarande texterna vi skrev om varandra på bilddagboken.
Efter 13 år httade jag en ängel ?
Du är allt för mig.
Jag ber dig inte om att förlåta mig. ( det jag gjorde tyckte jag inte var något dumt, men du tycker det)
Och jag dissade aldrig din syster ..
Jag sa att vi kunde ses om ett tag för vi skulle äta, men sen sa hon att hon skulle åka hem.
Ida, jag gjorde det absolut inte för att såra dig, jag tänkte mig inte för. för jag gjorde INGENTING. med honomm, och det vet du att varken han eller jag aldrig skulle göra, så jag förstår inte varför du är arg, men men.
jag vill inte heller ösa på med massa fina ord,
men det är det ända jag kan göra, för det är det ända du är, underbar.
Och jag vet inte vad jag ska skriva.
För det finns så mycket jag vill skriva, så jag vet inte var jag ska börja eller sluta.
Men jag ska sluta skriva nu, men jag vet att du läser min blogg.
Och jag vill bara att du ska veta att du förblir min syster och jag älskar dig över hela mitt hjärta.
Och om det någon gång skulle vara något, så vet du var du har mig,
för jag kmr alltid att finnas för dig.
jagälskardig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0