SÅ:D

Nu är jag hemma och kan berätta mer om gårdagen :)
jag och johanna skulle chillkröka med massa folk i sanne, men ne de blev inget så då stack vi till förlunda på ngn fest där, som va lite seg , men jag och johanna hade ändå jävligt kul! :)
Så min påsk blev mycket lyckad :D
Och nu kom ja precis hem från pappsen vi åt middag hos farfar,
sen i fredags va de lite chillkrök i redbergs, riktigt mysigt var det. :)
HAHA ja, lottie.... HAHAHAH fucku är allt jag säger hahaha :PAja de va allt ja had epå hjärtat! (Y)



usch, ngn tvingar mig att lägga upp massa bilde,r annars .. ja de kanjag nt säga :(


Såhär känner ja mig nu; Flummig trött och tänkande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0