skriver av mig.

Nu har jag bestämt mig,
jag kommer att stänga av mig helt och hållet.
Stänga av mig från alla känslor,
Varför gråta? Varför må dåligt?
Nej, det orkar jag bara inte mer nu,
Gjort det alldeles för länge.
Nu idag, vet jag vem jag är,
då visste jag inte vem jag var och inte heller vem jag skulle vara.
Nu är jag bara mig själv.
Har förändrats en hel jävla del på det senaste halvåret.
Jag tror jag har växt upp.
Inte växt upp, för barnslig kommer jag alltid att vara något jag tycker är skitkul.
Men nu har jag därimot en gräns.
Jag tänker inte falla ner dit jag en gång varit igen. ALDRIG mer.
Jag kommer att falla , men iaf inte till botten.
SÅ är det bara .
Är så trött på att somna med klumpen i magen, gråten i halsen.
Jag tänker helt enkelt inte göra det mer!
Jag stänger av mig.
Tänker inte bry mig mer nu.
Jag har lagt ner alldeles för mycket tid på folk i onödan.
Jag har gjort misstag i mitt liv.
Det kommer jaga lltid att få leva med.
Men saken är den att jag orkar inte tänka på dem.
Och jag orkar inte tänka mer på dig.
Jag tror du inte ens vet själv vem du är..
Du måste lära dig att inte ta allt för givet.
Sluta hacka på andra.
Tänk på vad du själv gör.
Gör det som känns bäst för dig,
Men kolla bakom dig hur mycket skada DU ger.
Jag tänker inte ta din skit mer nu.
Det jag fick igår det räckte.
Den du är nu , det var inte den människan jag kände.
Så jag tänker inte ens lägga ner mer tid på dig.
Men så är det iaf, jag är jag .
Och jag är förändrad. & jag mår bra av att vara den jag är.
Tänker inte sjunka till den nivån jag en gång varit på.
Den störda , som förstör allting, som får folk att bli annorlunda?
Eller hur var det.
fuck ditt snack
fuck din skit..
Jag har lärt mig nu,
Lärt mig att inte ta saker för givet,
växt upp från den tiden.
Blivit mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0