1 - Om mig !

Jao, jag heter då Ingrid Michaela Cecilia Ahlström jag är 15 snart 16 år, eller jag fyller 16 den 21 februari och är född år 1995, jag har ju en mamma, pappa, lillasyster
Min pappa har jag just nu ingen kontakt med , så jag bor hos mamma, och träffar sällan min syster men det ska det bli ändring på!
Jag går i centrina i årskurs 9 som ligger på Lindholmen i götebooorg, och då som sagt så börjar jag ju gymnasium till hösten, och jag har bestämt att gå Barn&fritid eller vård&omsorg! ( läkare ;) )
Hur jag anser mig själv vara som person är la bjuder på mig själv, är inte snål, kan vara kaxig haha, omtänksam, temperament så ja vettefan haha, men jag tar hand om mina vänner och finns alltid för dem, så det är ju en god sak iaf (a.
Jag vet inte riktigt mer vad jag ska skriva , vad jag vill göra med min framtid? , hmm, det har jag faktiskt ingen aning om jag vet att inom karriären så vill jag jobba med människor, hjälpa människor som läkare eller psykolog eller något annat liknande,
Jag är oftast en väldigt glad person som kan skratta åt precis vad som helst, men det kan vända hur fort som helst och jag kan bli jättesur, får skylla på min mamma där med mitt temperament, har ärvt det efter henne haha, menmen hon är så go så.!
ja, det var la nästan allt antar jag, så här var lite om mig.!
PUSS!


ja det här är laaa jaaag tog bilden för de e min älsklings favoritbild, man ser inte så mkee men ändå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0