2- min första kärlek.

Min första kärlek, ja, asså jag vet inte var jag ska börja egentligen och förklara allting, men jag trodde att det var en som hete Dariven, som dem flesta redan vet, men jag är nog inte 100% säker på det för det finns en person, som jag älskar väldigt väldigt mycket, och ah jag har trott att han den andra alltid skulle vara min första kärlek min första riktiga riktiga kärlek, men jag tror jag har hittat honom nu, och det är min pööööjk, bobiiin som jag älskar väldigtväldigt mycket.!
och jag vet inte vad mer jag ska skriva faktiskt, för jag är ju tsm med min första kärlek nu ;) och här ska man ju skriva vad som hände och sånt, men jag har ju faktiskt ingenting att skriva egentligen, mer än att vi har de bra ( oftast) när vi inte bråkar då haha, men svartsjuka är ju svartsjuka,
och det blir liter jobbigt eftersom avståndet i mellan oss är på 30 mil, men det funkaaar!
I början hatade jag det och trodde aldrig det skulle hålla, men nu på fredag har jag och älskling två månader och pratat typ varje dag sen i slutet av maj!
och han får mig att må bra, och han e störd! och konstig hahaha, men jag älskar honom ändå.. hihihih,
Men ah finns inte så mycket mer att säga.


det kallas konstiga... hihi nej det kallas kärlek. ♥

vi är så fula så vi blir söta älskling!.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha awwww :') min lille bejbis då, jag älskar dig också michis (a och du är ju min första kärlek med (a

och två månader ? :O pft vi säger sen DH istället så blir det mycket bättre (a hihi vi är de ovanliga paret älskling, 2 månader om 4 dagar, ett år om 8 månader och fyra dagar! puss pårej mitt lilla hjärte gull<3

2010-12-13 @ 22:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0