3- mina föräldrar

Jag har inte så mycket att skriva om de, pappa är alkoholist, och en idiot med därimot min mamma hihihihi , hon är världens underbaraste mamma, och jag älskar henne mer än allt annat i hela världen. hon heter då terry-ann men ah terra, hon e 47 år haha och jättesöt hon har alltid funnits där för mig, och jag kommer aldrig kunna tacka henne för allt hon har gjort imot mig, hon har varit min ängel, och min förebild jag har alltid sett upp till min mamma, och alltid velat bli precis som hon, men det kan jaga ldrig bli, för hon är PERFEKT bokstavligen , men vi har iaf samma temperament så något har jag ärvt iaf ;)
men jag vet inte vad jag ska skriva, finns inga ord för henne, hon är helt enkelt underbar, och jag älskar min mamma mest av allt
tack för allt mammsen du är allt och lite till,.. !
Utan dig skulle jag aldrig vilja fortsätta,
du är precis allt för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0