död

Du är död i mina ögon nu, det finns absolut ingenting kvar, du var min pappa, nu är du bara en alkoholist, en alkoholist utan känslor ett jävla svin.
jag har kämpat med skolan har gått ifrån nästan alla IG till alla G , för min egen skull, men mest för din pappa, för att göra dig stolt över mig, och svaret jag får är " det trodde jag aldrig att du skulle klara, men du har fortf ett IG kvar de kmr du inte klara " blablabla skitsnack.
jag kanske är misslyckad, jag är tjock, och blablabla, men jag är iaf inte en person utan känslor, en människa som inte bryr sig om sina nära och kära, jag har ärvt många nackdelar från dig, men jag kommer aldrig sjönka så lågt att kalla sin dotter misslyckad. aldrig någonsin.
Dem orden du sa till mig, det knäckte mig, jag låg och grät i veckor, ville ta mitt liv.
och nu för första gången öppnar jag mig om dig och skriver ut precis allt hur jag känner inombords om dig, jag skiter i om hela världen ser detta, för jag behöver skriva av mig. Skiter fullständigt i din åsikt just nu.
Idag sa du till mig att jag aldrig mer skulle komma hem till dig, jag är inte välkommen i mitt egna hem längre?.
Vad har jag någonsin gjort mot dig? jag har varit uppkäftig JA, men är det så jävla konstigt, var i helvete var du i mitt liv när jag som mest behövde dig? Jo, då var du och söp,
Jag har åkt fram och tillbaka som ett jävla brev för att du har skaffat tjejer som bor i andra städer, du har velat visa upp mig, sen skitit i mig..
Jag vet pappa, att jag inte är dottern du vill ha. Jag är inte dum, för jag är inte som dig, men det är inte heller mitt jävla fel att du valde att knulla och fick mig, det är inte mitt fel, det är ditt !.
Det var du och mamma som ville ha barn, jag had einget i att bestämma om det, min mamma har varit både mamma&pappa för mig i alla år, alltid funnits där
men var FAN har du varit?
Du har inte varit i mitt liv inte brytt dig inte sett din dotter växa upp, och när du väl var i mitt liv har du förstört mig, och fuckat mitt liv totalt, jag vill inte gå in på detaljer allt som har hänt, för jag har förträngt det mesta, men att behandla sin dotter som du har gjort.
Jag sa till dig idag ; jag kom för din skull och det ända jag får som tack är skit.
Då öppnar du din fula käft och säger ; jag har inte bett dig att komma eller hur?.
Ska du kallas pappa?
Jag hoppas och ber att Amanda inte får växa upp med en idiot till pappa som jag har gjort, jag önskar att jag inte hade dig som så kallad pappa.
Det kanske är fel av mig att skriva av mig här på bloggen då andra kan läsa, men jag vet inte hur jag ska förklara allt detta i ord för dig, för du lyssnar aldrig, har aldrig tid för mig,
när jag har mått som sämst och velat prata med dig har du funnits då?
DU anar inte att när jag har druckit och varit svin full ( ja pappa jag har druckit, visst börjar jag likna dig ? ) :)
men iaf du skulle bara veta hur många ggr jag har velat komma hem svin full till dig, och bara skrika ut allt inombords, så att du ska känna den smärtan jag har inom mig varje gång du dricker, jag har velat ringa dig, ohh, du fattar inte hur jag känner mig inombords, jag kan inte gråta, jag kan inte skrika, jag kan inte göra någonting, för jag mår sååååå jävla dåligt p.g.a dig, hade du inte du skapat alla dessa problem så hade jag varit den lyckligaste människan på jorden, jag har världens underbaraste mamma, skolan går bra, dem bästa vännerna, och en underbar pojkvän. !
Det borde räcka, men ändå känner jag att det fattas en bit inom mig, en stoooor bit, jag saknar min pappa, även fast jag hatar dig så mycket att de inte går att beskriva i ord , så saknar jag MIN pappa inte alkoholisten.
sjukdomen har tagit över dig, och du är en helt annan person..
Du kommer aldrig kunna sluta, förren dagen då du dör då din kropp inte orkar mer, då kommer du att inse vilka fel du har gjort i ditt liv, hur du har behandlat dem människorna som funnits där för dig illa, dina närmsta.
Men som det ser ut just nu, fyfan, du kommer inte klara mycket mer,
men jag har fått nog pappa, jag tänker inte bry mig mer, du gör vadfan du vill med ditt tragiska äckliga skitliv, du var en förebild för mig när jag var liten, men nu är du död i mina ögon du är nobody för mig..!
och så kommer det att förbli, så ta dina jävla pengar och saker som du mutat mig och gett mig och trott att allt ska bli bra och dra åt helvete, jag skäms att du och jag är släkt, jag skäms att ha dig som pappa, det ska bli så skönt att flytta ifrån all skit snart, flytta ifrån alla problem med dig och börja om på nytt,
du kommer aldrig mer behöva se mig, I promise !
Det ska jag göra för din skull så du slipper se din misslyckade tjocka, patetiska unjävel till dotter.! det blir det sista, du kommer aldrig någonsin få träffa eller ens gå i närheten av mina barn sen, eller jusste du kommer vara död då, för din kropp orkar inte mycket mer,
Nu vet du hur jag känner och jag har fått nog, ta till dig texten och förstå.
du är fucking död för mig jävla alkoholisjävel.
hejdå =)


Kommentarer
Postat av: Philip

Jag vet att du klarar dig. Bra att få ut frustrationerna som ligger inombords, även om jag misstycker att du tar det så öppet.



Men du vet att jag alltid finns för dig Michaela, jag är stolt att kunna kalla dig en av mina bästa vänner. Love U<3

2010-12-11 @ 01:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0