hehe

Dagligen går jag runt och tänker på hur mycket jag har, hur mycket jag har haft och vad jag har förlorat,
Jag undrar om man verkligen kan bli 100% lycklig, det finns så mycket som jag har ångrat i mitt liv, människor som jag har förlorat som jag saknar så innerligt, kärlekar som bara har gått åt helvete, hur mycket jag har förstört?
I bland vet ja inte ens vad jag gör för fel, jag fattar bara inte..
Det finns så mycket jag skulle vilja ändra på som jag har fuckkat,
men det går ju inte? man får bara lixom gå vidare och glömma allt?
men hur ska man kunna glömma något/någon som betytt mycket för en?
Jag saknar allt jag en gång hade 2008/2009 jag saknar precis allt, önska jag kunde backa tillbaka tiden och göra allt jag gjorde fel rätt,
jag vet inte varför jag ältar saker som hänt för lääängesen, jag vet inte varför jag fortfarande tänker på saker och ting när jag borde vara lycklig? men ändå så är jag inte det,
nej (inget tycka synd om mig ) inlägg, men vill skriva av mig..
Jag vill inte må såhär längre, jag vill kunna förtränga allting som har hänt inte minnas ngnting, bara skita i allt men det går inte, och du.. du ger bara problem så låt mig vara, vi finns inte längre... det har hänt mycket på dethär året, som jag har velat dela med dig men tillslut, asså du måste förstå jag kan inte, och jag har gått vidare, förlåt, du betyder fortf mkt för mig, men det går bara inte...
du kommer aldrig förstå, för vet inte hur jag ska förklara.
men tack för allt du har alltid varit en underbar person, som har gett allt, .. så jag tackar dig för tiden..
men man vet aldrig vad som händer i framtiden men som det se rut just nu kan vi inte vara vänner förlåt mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0