mihihi

Dagen har varit sisådär men det funkar, dålig uppdatering, yees iknöööw.
men haft såå sjukt mycket att göra i skolan så, suttit över efter skolan och pluggat, varit i arvika haha, och ja massa sånt.
Har G i nästan alla ämnen nu, så jag har höjt med 70 poäng denna terminen,
känner mig grymt stolt.
alla blir typ as sur aom dem får G o inte VG ja typ börjar skrika av lycka när jag får G, ni förstår inte asså.. ;o
I helgen var jag hoooos pööööjken min, i arvika, de va myssmyss. vill lägga upp en bild men vet inte om ja får för älskling :/ får fråga hahaha (a
Vet ni hur mycket jag längtar till jul och nyår?
ohhhh, speciellt nyår för kommer ha sånna SNYGGA kläde rpå mig haha, nej menar inte att jag e snygg utan kläderna!!!! (Y)(Y)(Y)(Y)..


hm jaja, just nu sitter jag och pluggar SO har prov i Första världskriget i morgon, sen har jag två prov nästa vecka, men sen på fredag får jag jullov, även om vi har prov nästa vecka blir den en sooooft vecka! =)
Måndag - vanlig skola men luciatåg och bowling i slutet, tisdag - två prov.... onsdag - Julpynta i skolan och kolla film torsdag - tomteskridskor fredag - julavslutning.

sen så är de tju typ jul, och så kommer älskling te mig någon dag efter julafton, då ska vi gå på mellanrean (a, sen den 30 åker vi upp te arvikaaaa, staden gud glömde, finns inte ens mää på the karta ;)
Haha jaja, men ska sluta skriva nu bilder kommer om ja får för bobiiiin, nu ska jag fortsätta plugga pusspusss.!



Hahahahaha, älskling döda inte mig nu du vet att michis älskar dig emst av allt, men fy sataaan va sööt du va när du va liteeeeen .. min beeebiiiis (L). loveu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0