shuleluuu

Ja, det där med att skriva om saker varje dag går ju lite sisådär,
men hmm måste la börja uppdatera, sitter på mammas dator och pratar med älskling vi har två månader idag hihihi , (a
men ah varför jag sitter på mammas dator är för att min älskling alltså min dator som är mitt liv har krashat, och jag typ dör bokstavligen, känns jättehemskt ... =/
men men, Idag fick jag jullov fyfan vad skönt säger jag bara, fick hem nyårsklänningen och lacklegginsen, men klänningen va alldelles för stor och legginsen var för små man ba great (Y)
men men, får kolla nya kläder i morgon eller något hm.......
men jag vet inte mer vad jag ska skriva , men det är julafton om 7 snart 6 dagar, robin kommer till mig då om typ 8 dagar, soft soft mannen ;) haha nejsh men då blir de mellandagsrea handla massa kläder och julklappar (a
och sen den 30 åker han och jag upp te värmland arviiika så e jag där till typ 10 onde? :OO haha nä men ja vet inte kanske iaf, men jaja nog tjatat om det men saknar ju älskling så sjukt myyyyyckeeeeet.
så hihi de ska bli myspyyys, men ah det va rnog allt jag hade på hjärtat, men vi hörs, pusspuss

älsklingen va så söt när han va liiiten min lilla glasögonorm (a


älskar dig av hela mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0