blogg-humööör

Asså fan va ja e sugen på att blogga, hela tiden , tråkigt bara att ja inte hittar min kamerasladd, men ska nog köpa en ny nästa vecka c(: Då ska ni få se på uppdatering, så följ bloggen då ♥
( idag ) lördag så ska jag bara vara hemma som jag varit hela veckan ooch hjälpa till lite hemma och bara ta det lugnt absolut inte göra någonting, sen fyller jag år hihihihiih , (:
Gött o få pengar igen :D
Mina pengar tar slut med en gång :(
Idas fel hahahaha <3
men älskar henne ändå såklart?;)




Nu kan jag gå med ett leende på läpparna, och våga hoppas på det jag aldrig trodde skulle hända, men nu tror jag att jag vet!
Jag ska visa dig den sidan av mig du inte trodde fanns.
Och du ska inse vilka misstag du gjorde!
:D

Just det fått nya högtalare nu, så sitter och dunkar massa musik as gött,
ny säng också, nu fattas bara ny tv, och tapeter c(:
Sen är jag nöjd (:
Jag vill inte sluta skriva haha ;d


Skolan börjar på måndag, jappjapp, som jag lovade mig själv att då ska jag börja sköta skolan duktig som jag är !
Har ett ig nu, men det får jag göra omprov på, så ah ska nog plugga lite i morgon i think ,
Men nu ska jag gå på riktigt hahaha
puss på er alla söta :)
Dröm om era prinsar och prinsessor, för det ska jag göra nämligen c(= pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0