c(=

 

Hade jag läst denna texten för en  månad sedan hade jag brytit ihop.
Men nu har jag vaknat upp till verkligheten ..
Sagor slutar inte lyckliga! c(= Just get over it..



Jag minns hur tårarna sakta rullade ner för kinden,
hur en gigantisk klump bildades i halsen,
och bara växte sig större och större.

Jag minns hur mycket jag ångrade alla mina misstag.
Efter att jag förstörde allt var inget som de skulle,
om jag varit en bättre person hade de inte slutat såhär.

Det var som en våg av sorg sköljdes över mig,
att förlora dig har varit bland det svåraste jag vart med om.
Jag vet att jag har sårat dig, och kommer nog aldrig förlåtas,
vissa ger andra chanser, vissa gör det inte.

Vi var inte starka nog att hålla fast vid varandra,
så vi släppte taget och gick skilda vägar.
Men du finns alltid i mina tankar,
för jag är egentligen för svag för att låta dig gå.

Jag saknar dig mer och mer för varje dag som går,
men jag vet att jag aldrig kommer få tillbaka dig igen.
Ibland glömmer man att visa sina känslor innan de är försent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0