Förlåt.

Förlåt för en sån dålig uppdatering men jag var nyss och gymmade, och innan det sov jag och pratade med Tanya i tfn fan vad hon alltid får mig så lycklig. Helt sjukt...

Jag måste få ut mig det här oxå tyvärr,
Jag förstår inte vad det är som skrämmer dig ...
Jag förstår absolut ingenting!
Jag har alltid och kommer alltid att göra det bästa för dig, okej inte längre, för det bästa för dig är något jag inte vill göra.
Men jag förstår inte hur du kan vara rädd för mig....
jag har ALDRIG gjort dig illa.
Jo på ett sätt men inte det du pratar om .
Jag vet absolut ingenting just nu
allting kommer upp i mitt huvud , tankarna bara snurrar runt
allting jag får upp i mitt huvud är allt jag har gjort och sagt,
jag trodde jag gjorde rätt.
men tydligen inte.
Ingenting är okej för dig.
Inte ens att släppa allt.

jaja :D nu ska jag äta någon frukt hade jag tänkt
i Morgon slutar jag ahlv 4 vet inte vad jag ska göra då riktigt än väljer mellan tre saker haha
hmm.
plugga?
träna?
eller träffa en person .?
hmm jaja de får vi se puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0