god morgon

Så nu har man vaknat somnade rätt så sent i natt, hahaha
Fyfan vilken rolig natt jag hade haha, tyvärr kan jag inte berätta mer hehe ...
HAHAHAHHAHA a iaf,
Idag ska jag till pappa, och i morgon är det alla hjärtans dag, då ska jag mysa med min älskling.. <3
Längtar som fan (a)
Men nu ska jag iaf hoppa in i duschen och börja fixa mig lite ,
pusss.


Michaela saknar & älskar sin Kellie Viktoria Delaia Winnfors Sundman . (L
Du är allt och lite till.
och jag saknar dig mer än någonsin.
loveu bästavän.


Kommentarer
Postat av: viktoria ahlström winnfors♥

aaaaw älskling så söt är du(L)

saknar dig hur mycket som helst, du är det bästa som hänt mig och jag tänker fan aldrig släppa dig

inte ens om det blir en orkan eller jordbävning eller sunami, jag svär på mitt allt att jag kommer kedja fast mig i dig och ifall vi någonsin kommer dö så ska vi fan dö tillsammans

älskar dig bästa vän, du vet att jag alltid finns ifall något händer, och förlåt för att jag var en sån dålig vän för ett tag sen du vet men det hade hänt saker med familjen du vet, och jag ville inte säga, sen glömde jag av men vi kanske kan träffas idag och snacka lite, för det har hänt massa idag(L)

älskar dig mest av allt på denna jord, ingenting kan dela på oss<3



viktoria ♥ michaela

winnfors ♥ ahlström

lilla syster ♥ stora syster

bebe ♥ bebo



ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄN♥

2010-02-13 @ 14:23:24
URL: http://kellieviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0