jao

Det är sjukt hur en människa kan skratta och le så jävla mycket,
men på insidan sitter hon med gråten i halsen & klumpen i magen som får en att känna sig så jävla svag.
Ilskan hon går & bär på inombords.
Allting hon någonsin byggt upp ser hon falla mer och mer för varje dag!
Hoppet om att allting kommer bli bra försvinner sakta bort ..
Rädslan av att veta att hon mist allt hon någonsin haft ..
Den rädslan den får en verkligen att falla.
Den smärtan av att förlora någon ..
Den går inte att beskriva med ord.
Den rädslan känner jag ..
Att mista någon som verkligen betydde någonting är som att mista sitt liv helt i onödan.
Den svagheten man känner i hjärtat som är krossat.
Så många drömmar jag har drömt......
Så många drömmar jag vet som inte kan bli sanna.
Dem drömmarna jag själv förstört.
Det tar på en så rejält.
Att sitta och behöva vara rädd för att träffa på någon man vill träffa men inte klarar..
Att inte vilja visa sig ute någonstans.
Den är förjävlig.
Den rädslan jag har ...
Den rädslan jag trodde jag hade glömt.
Den kom upp igår igen..
Rädslan av att höra all skitsnack jag fått höra.
Alla lögner jag fick höra..
Det knäckte mig,
för jag gjorde allt.
allt jag någonsin hade kunnat att göra.
jag har inte förmågan till att bli en bättre människa, men därimot
har jag nog förändrats sen dess. på både positivt och negativt .
Det positiva i det hela är väll att jag har börjat ta vara på det jag har..
Göra allt jag kan för dem. jag har mognat
men sen kommer vi då till de negativa,
sitta och klandra mig själv för alla fel jag har gjort, sitta med gråten i halsen i skolan inte våga gråta.
Inte våga säga ett ljud, jag skrattar bara bort det.
Rädslan för att verkligen börja älska någon igen...
Jag har försökt...
men jag vet att jag bara skulle sabba allting.
Är rädd för så jävla mycket just nu, och trött på allting.



Jag har inte uppdaterat mycket men ni kanske förstår varför om ni tänker efter.
Men det som hände nu i veckan som jag fick höra av min närmsta vän vad någon hade gjort och sagt.
Jag förstår inte, du knäckte mig så brutalt va.
Såra mig? Ja det är det är du jävligt bra på.
DU lyckades , äntligen du vann? du sänkte mig och fick mig att framstå som en idiot.!
GRATTIS!.
och tack från en gammal såkallad "speciell" männsiska..
Någon som betydde allting för dig?
Ja jo, visst vi kan säga så.
puss.


The time that i´ll never forget.
The time of my life..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0