Michaela har en åsikt!

Varför får man inte vara som man själv vill?
varför får man inte klä sig, sminka sig, vara precis som man vill?
Och varför måste barn växa upp så fort ?
Jag är 15 år och vuxna tar mig som om jag är vuxen och ska klara allting, som tex lärare, eller andra folk..
Jag är så jävla trött på det,
jag tänker vara barn/omogen så länge jag kan!
Och så länge jag vill,
och det är detsamma med varför måste man ha dem kändaste kläderna?
det bästa sminket?
Varför får man inte ha en egen stil för?
Nä har man det så klagar alla ,
Varför?
Ingen är perfekt, så varför klaga på andra?
EN sak har jag lärt mig, klagar man på någon så mår man inte bra själv.
Man klagar på folk för att höja sitt självförtroende...
Jag förstår mig inte på sånna människor..
Alla människor är olika, det finns inte en ända som är precis likadan som någon annan.
Så sluta klaga och lev med det?
Bara för att någon sminkar sig annorlunda, ser ut annorlunda eller har annorlunda kläder, så skadar det inte er.
Alla dessa ord " Fjårtis äckel ful divig tjock cp idiot"
Jag är så jävla trött på dem, jag hör folk skrika till andra i stan fjårtisäckel dem går och slår ner folk för att dem inte är som er själva.
Jag förstår mig inte riktigt på sånt.
Det är väll tur att alla är olika?
Att alla har olika klädsmak,
för om alla hade samma så hade du tex inte kunnat köpa din favorittröja?
Nä, men ni förstår vad jag menar,
Jag har själv varit en sån kaxig typ som klagat på andra , Vet ni varför? För mitt självförtroende låg på botten och jag trodde jag kunde få ut något på det.
Men nej därimot tvärtom, jag förlorade vänner, mitt självförtroende sjönk ännu lägre.
Sen dess har jag ändrat mig, men tyvärr så är det fortfarande massa som ska hålla på på andra.
Jag är så jävla trött på det!
Väx upp,
och skaffa ett liv istället för att klaga på någon annans! .
jag är sur och har pms
peeaacee

Haha, ja, det här är jag haha lev med det
som man brukar säga; Ta det eller ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0