okeeejdååå

Bara för att Michaela är på sånt bra humör idag så kommer det ett litet inlägg.var i skolan idag och pluggade och sånt. Skolan går lite bättre ska på möte i morgon om hur jag ska börja sköta skolan hehe. men det klarar jag helt klart :)
Ida blooomkuuk har varit här idag igen vi pluggade faktiskt ;O och snackade, haha jag älskar min bästavän! (L
Som är liten bajsunge som är så sööööt japp c(:
Jag pluggar fortfarande och väntar på att min bebbiiish ska ringa mig, människan gör mig lycklig...
<3
Vad har alla andra sötnosar gjort i veckan?
Ny design på ingång iaf :)
Ni har ju inte glömt att jag är en helt ny Michaela?
Är faktiskt snäll mot alla hahaha. nä men ah ni fattar Börjat om helt,
Allt gammalt har jag lagt bakom  mig och gått vidare helt enkelt.
Behöver inte honom för att må bra, behöver inte min pappa för att må bra,
Räcker med min bebbbiiish vänner och min underbara mamma.
Jag sitter och lyssnar på Follow me  haha den är faktiskt jävligt bra när jag tänker efter,
hahahaha jag har daaamp idag men ah, jag är på så jävla gott humör vah! c(:
Och sava? vi ska börja umgås igen, och inte glida isär aldrig mer. jag älskar dig baby!
Och vet du?. Jag ska få dig på andra tankar, han är inte värd dig hahahaha :) DU är värd ngt mke bättre som KKKKKKKK? (; tex hehhehee . Nu ska jag fortsätta plugga och lyssna på musik och prata med baby i tfn pusss alla små söta läsareee.


ah jo, sånna bilder kan man ju alltid lägga upp haha . skämtåsido. (:
aja nu ska ja gå pussssssssssssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0