tankar

Jag har tänkt på en sak,
tänk ett liv utan min mamma,
tänk när hon dör?
var ska jag ta vägen då?
Hur ska jag klara mig och hur ska jag orka fortsätta?
Min mamma höll på att dö förra året. av inre stress,
och det tog mig till botten, jag visste inte vad fan jag skulle göra,
mina tankar dödade mig
Jag kunde inte äta, inte sova, inte prata inte tänka klart.
Det ända som fanns i mitt huvud var nu dör hon nu dör hon..
Och visst nu är min mamma bättre,
men ändå.
Jag var helt enkelt inte mig själv,
Jag minns det som om det var igår,
en vanlig skoldag, jag var på väg hem får ett samtal av mamma att hon är på sjukhus, jag faller ihop rätt ner på marken ..
Jag visste helt seriöst inte vart jag skulle ta vägen ..
Så mycket älskar jag min mamma,
så vad ska man göra när man förlorar den som betyder mest av allting?
Jag har vänner som har förlorat sin mamma/pappa.
Jag kan inte tänka tanken av att förlora mitt ljus i mökret,
är min bästavän, min mamma!
Hon är den som rest mig upp när jag fallit,
hon är den jag har legat och pratat med i flera timmar hela nätter ..
Det är hennes famn jag har legat i och gråtit när jag varit ledsen,
det är hon som har torkat mina tårar
och det är hon som alltid kommer in när vi bråkat och sagt förlåt
eller kommit in och viskat i mitt öra att hopn älskar mig när jag legat och sovit, det är min mamma jag har gått igenom så mycket med, så mycket glädje.
Jag ville bara uttrycka lite känslor haha, men det är så jag tänker,
jag älskar min mamma och skulle inte kunna ta ett steg vidare utan henne,
hon är verkligen allt för mig,
och jag skulle inte byta ut henne mot något i hela världen
Världens finaste , underbaraste mamma
JAG ÄLSKAR DIG !


Kommentarer
Postat av: viktoria ahlström winnfors♥

aaw..

älskar dig<3

2010-02-19 @ 22:49:51
URL: http://kellieviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0