Vågar man hoppas?

Idag har jag absolut inte gjort någonting bara legat hemma och degat, mest sovit haha (:
Mobilen har ringt hela dagen, blivit såå iriterad haha ,
men men är man famous så är man? (;
skämtar dock! hahahaha
Men ah, jag ska bara fortsätta ta det lugnt idag och i morgon får jag se om jag orkar gå ut i huvudtaget,
bara varit hemma på lovet ;O
Mår jättedåligt över det haha men jag har varit så jävla trött,
men i morgon blir det nog ta en fika i stan eller något sånt med någon mysig människa (:
Just nu sitter jag och lyssnar på Cocaine , kärlek på den låten, hahah sånt emo jag är,
hahahaah jag läste precis ett motto som är sant (:

Knulla livet innan livet knullar dig

hehe, sån humor jag har, men ah inget mer att säga pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0