yesyes

Det är slut på alla tårar och all smärta nu!
Problem kommer alltid att komma
glöm dina bekymmer i morgon kommer nya, och så är det bara!
Skiter i allting som varit nu och då menar jag ALLT.
Jag orkar inte gå och tänka på allting mer, Jag går helt enkelt vidare med allt som har hänt,
skiter i falska, skiter i den fucking kärleken, och börjar sköta skolan!
Och denna gången svär jag på mitt liv att det är sant!
Inget mer gråtande ingen mer smärta. Absolut inte. Så jävla trött på det :)
Så nu ska jag helt enkelt bara börja om som jag sagt typ 1002558 gånger, men som jag sa jag svär på mitt liv!
bara så alla vet, ska inte vara emo michaela längre haha, nu blir det den glada Michaela som jag var i somras!
Pusssssss

It´s a new day,
It´s a new start
a beating from young heart .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0