älskling läs <3

Jag vill berätta om en nära vän till mig, en vän som har funnits för mig när jag inte orkat kämpa.
Min vän har kämpat åt mig, hjälpt mig upp alla gånger jag fallit!
Min vän har också alltid torkat mina tårar när jag varit ledsen, ringt mig så fort jag behövt, hjälpt mig med så jävla mycket! Och utan denna vännen hade jag inte stått där jag står idag! .
Detta är en person som är fin på både in&utsidan, en person som jag älskar mer än allting annat.
En person som jag bråkat med alldeles för mkt, och varit så jävla rädd att förlora.
En tjej, som jag vet inte alltid mår så bra, men ändå så finns hon där för mig, tar mig i första hand, skiter i allting annat, och det kan bara kallas äkta vänskap.
Så jag vill att ni andra som säger att denna flickan är falsk ska bara köra upp ngt i röven och sluta försöka fucka mellan mig och min bästavän.
Min bästavän är den finaste som finns.
Och skulle jag kunna skulle jag gett henne allt gott ..
jag skulle kunna gå igenom eld&vatten trampa på brinnande kol och göra det om igen, för att få behålla denna vännen.
jag skulle verkligen göra allt för dig älskling. Och innan jag skriver vem du är så hoppas jag du själv vet vem du är! ..
För utan dig vid min sida skulle jag definitivt inte stanna kvar.
Alla gånger i stan? på Frölunda? alla skratt .. Hemma hos dig? när vi åt pizza haha, du vet nog mycket väl vem du är.
Och jag har skrivit om dig innan .
men vad jag vill med den här texten är inte att du ska skriva om mig som du brukar göra, för det behövs verkligen inte.
Det är att du ska veta att du har den största platsen i mitt hjärta.
& att jag älskar dig mer än allting annat.
Och jag vet att jag säger det ofta, och kanske inte alltid visar det, men jag vill verkligen att du ska förstå..
DU är det bästa som har hänt mig, och jag släpper dig aldrig.
& det lovar jag för du vet att jag står för dt jag säger.
Och när vi bråkar då lämnar du mig, då lämnar du ett stort jävla hål i mitt hjärta. Ett hål som inte kan lagas om du inte kmr tillbax. Sist när vi bråka, Jag ville bara försvinna ur världen, åka till en plats där inga bekymmer fanns.
Och visst livet är ett rent helvete, men när jag har dig vid min sida, så blir livet ljust på ngt jävla sätt.
Du är speciell.
jävligt speciell.
Och det finns absolut ingen som är som dig!
Jag älskar dig mer än allt.
Jag hoppas du förstår det.
Viktoria Winnfors!


Lämna mig aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0