better .

Förlåt för  väldigt dålig uppdatering dem senaste dagarna, men har inte mått så bra.
Men nu är det bra igen! (:
måste berätta om det fantastiska året 2009! (:


Januari
Jag hahaha var 13 och fjårtis som fan haha, vi började små dricka haha, och röka och sånt (:
Festen hemma hos mig med azer och alla, hade kulkul då vad jag minsn iaf var ju faktiskt ett år sedan just idag hahaha . Sen var det ju inte mycket mer.

Februari
jag fyllde 14 och var fortfarande fjårtis, var mycket som hände i mitt liv då, var mycket med mimmi och så! (: Vi var fjårtisar och busade mycket bahahaha .

mars
jag minns ärligt talat inte, var iaf jävligt kär i en kille  hahahaha, alla vet typ, men ah,
skolan gick åt helvete var hemma hela tiden typ det är allt jag minns
April
Liseberg öppnade, så hängde väldigt mycket där, mycket med rebecca ida, mimmi och alla hade så jävla kul tills ngt hände hehe . aja typ de

Maj
hängde fortfarande mycket på Liseberg fjårtis perioden var över. hahaha gjord emycket dumt på den tiden ni ska bara veta hahaha ,. Tog första dopet i havet o.s.v

Juni
var så jävla mycket med min ida bjerhem! (L
Vi gjorde allt gick på bio badade solade liseberg fester, torr jag hahaha, och massa annat hade alltid så jävla kul .
Ida minns du hur lyckliga vi var i somras? omg. hahahaha så jävla kul.

Juli
Samma där. Minns inte så mkt hade iaf jävligt kul

Augusti,
Träffade dariven första gången och hade verkligen jättekul! (:
var jättemycket med ida och rebecca, hahahahhaha så jävla kul hade vi rebecca? ..
Lite hemska saker var det allt men ändå hahaha

September
var mycket på öckerö med ida, hon&jag hade alltid så jävla kul skämde ut oss för allt&alla! (: HHAHHAHAAH
Har nog aldrig skrattat så mycket som vi gjorde då haha,

Oktober
Blev tillsammans med dariven.
Tog slut,
hade jävligt kul! (:
HAHAH även om halloween var ett stort misstag så hade vi ändå så jävla kul den kvällen fast jag minns ju då inte så mycket men det jag minns hahaha, så jävla kul! (L
HAHAHHAHA

November
var mycket med Ida blomqvist och folk i kungsbacka, hahahaha som jag fortfarande gör och kurder bahahahahhaha
december
deprimerande tid, som fan . inget jag vill ta upp faktiskt. Men ändå hade jag ett jävligt roligt år med alla! (: Fyfan vad kul man alltid hade ..
men ändå så uppstod det så mkt problem så 2008 var nog bättre ...
mycket bättre.
men jag glömmer aldrig det fina året ändå!
Jag saknar sommaren så jävla mycket! (: Had ejämt så kul alla gånger i sannegårdshamnen hahahaha jag&ida tro mig vi är vilda hahahaha.
jaja, det var la allt typ, eller asså det hände så mkt mer men har skrivkramp så orkar inte skriva mer men ah, tack för det fina året ändå puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0