gäst inlägg by vicki picki päron slida♥

cha cha, haha
gäst inlägg av viktoria här då :)

vi sitter vid datan på skolan och har 40 minuters rast höhö
snart ska vi äta, och vi har precis varit på idrotten på lundbystrand haha
vi tog lite rök pauser men var faktiskt ganska aktiva, haha tycker jag då ;)

jag tycker att ni ska besöka min blogg också haha :) www.kellieviktoria.blogg.se
den är ganska ful, men jag har precis fått adobe photoshop elements 0.8 hihi så min blogg kommer nog bli lite finare snart ;)

nu ska jag berätta hur mycket jag älskar min tvilling syster michaela ingrid cecillia ahlström lundgren, hon är det vackraste jag vet och har i mitt liv och är väldigt lyckligt lottad över att ha henne i mitt liv(L)
ni förstår haha vi är väldigt lika vi två, haha allt vi gör och säger är precis samma och vi har det båda två väldigt likt i våran vardag :)
haha asso jag skriver ganska konstigt typ, men ni får stå ut(A)
michaela är min bästa vän och jag älskar henne över allt annat, hon är fucking underbar och ni vet inte vilken bra vän hon verkligen är(L)
vi gör allt tillsammans och vi har den bästa humorn och de bästa minnena ;D
haha omg michaela kommer du ihåg när vi var på bussen när vi var på väg till stan, HAHA omg vi satt och sjöng "man in the mirror" hur jävla högt som helst, haha fyfan va kul(L)
och när vi åt pizza hemma hos min pappa haha och jag typ var tvär seg på att äta, haha och sen så bara gick vi haha bah hejdå pappa tack för maten jag kommer hem vid tolv hHAHA! :)
asso vi har hur många minnen som helst och nu bara för att jag ska berätta allt så får jag fucking minnesförlust haha! :(
oh juste haha kommer dui ihåg när vi badade i somras i sannegårdshamnen haha oh herre  säger jag bara haha vi kom fan inte upp för stegen när vi skulle upp ur vattnet haha och sen när vi skulle hem så stog vi på busshållsplatsen på den bänken och spottade på rutan haha och sen kom buss chuffören och vinkade till oss och vi trodde att han skulle bli jätte arg haha!
herregud vad vi skrattade!

ni förstår michaela är mitt allt och jag finns alltid för henne ifall hon behöver mig & samma sak gör hon för mig
hon dissar tjejkvällar och går ut mitt på natten för min skull
jag är hennes ängel och hon är mina vingar ♥

ÄLSKAR DIG MICHAELA INGRID CECILLIA AHLSTRÖM LUNDGREN MEST ÖVER ALLT ANNAT OCH JAG SLÄPPER DIG ALDRIG ÄLSKLING(L) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0