Hejsan


Så nu har jag vaknat eller nej, men ah ska berätta om igår.
Igår hade jag verkligen jättekul haah ! .
Blev lite för mycket men annars hade jag verkligen jättekul
ida? VI SKA PÅ HULTSFREDS FESTIVALEN JAG SKA SKRIKA MIG HES OCH VARA FULL & GALEN ÄLSKA I LERAN OCH PÅ BAJAMAJAN SKA JAG SKITA UT ALLA MINA BEKYMMEEEEER!
HAHAHAH har aldrig skrikit så jävla mkt, eller jsöngt så högt, så jävla kul, alla var verkligen jättefulla&trevliga haha :D Tack för en underbar kväll alla 200 människor haha

Idag vaknade jag halv 2 pappa hämtade mig firade min lillasyster och hela släkten kom JÄTTEROLIGT .... hehe .
somnade typ men ändå nu ska jag prata i tele med min älskling sen ska jag plugga pusshejjjs! . ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0