Jag saknar

hahha okej vi är jävligt fula på bilden hahaha eller nej inte annie älskling ♥
men jag saknar dagen hahah fyfan vad vi skratta gumman! Saknar det jättemycket..
Jag är inte trött och klockan är snart halv 2 hahaha får fan ta och lägga mig i snart.
I morgon blir det skola, prov sen shoppa lite sen fest
idag har jag shoppat rejält mycket kan man säga med moor min & ida och michael
mina bebbbishaar.
menmen ahahha orkar inte ta kort på allt iaf,
sen åkte jag hem till karzan med ida blom och ida bjerhem och spelade blodskrona hahah aj jävlar min knoge, menmen ger man sig in i leken får man leken tåla så är dt bara, vi pratade om massa grejjer hahaha från midsommar, hahaha om ni läser kmr ni inte fatta men jag skrattade rejält iaf hahahahahahhaha.
Jaja, nu ska jag sova natti på er.

 hahha fläckiga, trötta och söta hahaha. älskardig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0