min såkallade " bror "

Du var som en bror för mig, en äkta bror som jag aldrig trodde skulle svika, men nu vet jag vem du är och jag behöver dig inte längre, trodde jag behövde dig mer än alla andra . Men nej...
Trodde inte en människa kunde sjönka så lågt som du gjorde !..
Vill du veta sanningen så var det skönt att gå separerade vägar! (:
Du är inte längre min så kallade bror , den tilliten förlorade du nu .
Men det är lugnt, men allt jag sagt till dig allt jag har berättat..
jag venne om dt kmr komma ut, men jag hoppas verkligen du tänker efter lite och inte går runt mer och snackar skit.
Eller kommer med falska rykten! .
Tack för tiden " bror " .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0