mornings sunshines

God morgon mina babe's
vad ska alla göra idag?:D
Själv ska man typ ut med viktoria -.-
hahaha jag orkar fan inte det är kallt typ -20 grader.
man bah döda mig långsamt..
Hahaha . igår åkte jag in till stan i rosa mjukis, hahah
ofta jag? HAHAHAHAH
Det var ingen vacker syn kan jag ju lugnt säga haha!
Hittar fortfarande inte min kamerasladd. Men ska dra hem till ngn som har hahah (A)..
Så ska ni få se dem urläckra bilderna på mig, Ida blomqvist, hanna blomqvist och becca henriksson tror jag hon heter :D vi är sååå coola hahahah (a..
menmen jag vaknade typ nyligen somnade inte förrän 6 i morse satt ah .
Nu ska jag hoppa in i duschen och ringa min älskling.
pussheeeejleverpasteeeeeeeeej ! ♥

 


I think i´m starting to fall inlove with you again ♥
(a


Kommentarer
Postat av: idablomqvist

vem är det du blir kär i igen ?:o



hihi, och becca henningsson heter hon hjärtat:)<3

2010-01-09 @ 20:07:15
URL: http://sugarida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0