så nu :D

Hej hej bloggen, nu kan jag berätta lite om gårdagen onsdag :)
hahaa, jag har nog aldrig skrattat så jävla mycket som jag gjorde idag,
jag,mimmi& ida bestämde oss för att åka pulka så vi åkte och flög över hela backen typ,, så vi blev jätteblöta fick gå hem klädde på oss massa byxor och massa kläder typ bilder kommer hahaha.
Fyfan vad vi vurpa vi vurpade hela tiden seriöst hahaaha typ skadat min arm. mitt ansikte skrapades i snön och allt, snacka om att jag frööös.. hahahah :D Och nu sitter jag hemma hos ida för jag ska sova här och i morgon ska jag träffa ida blomqvist min livsglädje!

här kommer dem sjukt snygga bilderna hahaha..
dock ser vi ut som grisar, heltröda i ansiktet och massa bxor på oss hahahaha


jagälskardig



tack för en underbar dag haha (L Love på oss.
finns mer bilder på mimmi och aida oxå men hittar dem nt hahah ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0