svar på frågestunden

Här kommer svaren :

1.Varför började du blogga?
Brukar du alltid va så söt som du är på alla bilder? :O :D<3

Svar : Jag började blogga för jag älskar att skriva, det är så sjukt roligt. Och det kändes som det behövdes, men sen fortsatte jag bara och tyckte det blev ännu mera roligt, för det blev bara fler och fler besökare och så fortsätter jag än idag! (:
Nejnej, Du har nog sett fel, jag är inte söt någonstans! Men tack. <3

2.
hehe vet inte riktigt vad jag ska fråga men aja:
vilket av det här väljer du :
Donken eller kina mat?
locktång eller plattång?
sommar eller vinter?
Sony ericsson eller Samsung?
Ja det var nog alla (a)

svar: Donken haha
Plattång
SOMMAR!!
SOny ericsson lätt haha
(:



3.   1.vilka är dina närmaste vänner?
2.vet dina föräldrar att du dricker och röker?
3.hur har du gått ner så mkt i vikt? asså vad gjorde du typ? :)
4.vilka kändis bloggare läser du
?

Svar: 1: Mina närmaste vänner är nog, Ida , ida, haha båda idorna, mimmi rebecca , annie viktoria, fanny och så finns det självklart några mer ..
2. vad menar du med att jag dricker? Det gör jag inte alls ofta. Kan hända någon gång, men det gör la alla nu för tiden?(: Ja, röka vet dem, och visst dem har fått reda på att jag drack, men vad ska dem göra?(:
3. hehe.. Jag gjorde en jävligt dum metod, jag slutade bara äta helt, men sen insåg jag att det är så jävla farligt, så jag började äta igen, men på ett bättre sätt och började gå ut och gå typ hela tiden haha.
4.  Hahah jag är rätt mobbad, jag läser nästan alla haha :) så kul tycker jag haha.

4.
HUR MYCKET ÄLSKAR DU MIMMI STAAF ???

svar: Mimmi? Jag älskar dig så jävla mycket och det vet du (L
Vi har börjat umgås igen och har alltid så jävla kul, när vi spelade in videosarna i går? HAHAHAHAHHAHAHA
nej jag ska inte lägga ut för då kan jag aldrig mer visa mig haha! <3
Men ja, älskling jag älskar dig SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR MYCKET (L)
HAHA cepe.
pusspusspusspuss hahahaha jag har damp lalalalalalal <3

5.
Ofta dina föräldrar tillåter att du röker och dricker?
svar:jag dricker inte ofta, och dom vet om att jag röker.
Är du kär just nu?
svar: Nej
Hur kan du vara så vacker?
svar: nej, jag är inte vacker. Men tack för att du tycker det :)
Gillar du öckerö? haha (L)
svar: gillar & gillar, men jag tycker det är fint:)
Vem är den här Dariven?
svar: Han är ett ex till mig
Vart bor du?
svar: Hisingen
Hur gammal är du?
svar: 15 om en månad :)
Hur fick du världens bästa mamma ?
svar: jag vet inte, men hon är underbar
Älskar du att sitta vid mig på sv/eng?
svar: ja:)<3
Är jag bäääst ?:D
svar: efter mig, lilla johanna;)
hur länge har du blogga ? :)
svar: 2 år, fast i olika bloggar
kissie eller dessie?
svar: Kissie
kött eller fisk ?
svar: fisk

varför är jag så snygg? ;D
svar: vem har sagt att du är snygg?;)
varför är jag bäst? :D
svar: du är bäst efter mig(;




Tack för alla frågor:)
men undrar ni något mer är det bara att skriva!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0