Svar på frågorna orkar nt ha frågestund så svarar nu

1. Hur många läsare har du?
Svar; Jag har helt olika kan vara från 1-40 eller 40-100 beror helt på. Nu det sista har jag haft bara mer och mer
2. Är du kär?
Svar; Asså, nej eller lite typ, men ah det får vi se :)
3.Är du oskuld?
Svar; Ja det är jag faktiskt!
4.Tycker du det är coolt att röka/supa?
svar; Haha nej?, Röka tyckte jag var coolt när jag var mindre så jag började , men nu ångrar jag det som fan. Supa? haha, nej det är inte coolt någonstans, men det är gott ibland! och kul haha. ibland dåvah haha.
5.Vad väger du?
Svar; Ska jag vara helt ärlig så vet jag ärligt talat inte. För jag väger mig inte längre.
Eller jo för ett väldigt bra tag sedan då hade jag gått ner 7 kg. men nu vet jag faktiskt inte.

6.Dömer du folk efter utseendet/hur coola dem är?
Svar; Nej verkligen inte.. utseendet har absolut ingen betydelse någonstans, vadå coola? Hur menar du då?, Om dem typ super och röker och sånt?, Det spelar inte mig någon roll alls. Det är personligheten som räknas.
7. vad är hela ditt namn?
Ingrid Michaela cecilia Ahlström Lundgren
8. har du fått din mens?
Ja
9.Hur lång är du?
1.62
10Vad hände mellan dig och dariven eller vad han nu hette?
Det angår inte er.
men om man säger såhär, allt var mitt fel har jag insett nu.

11.har du kille nu?
nej, men asså eller nej.
12.varför började du aldrig på Glöstorpsskolan
Älskling? eller asså jag vet att det är du fredrika som frågar, jag sökte in på skolan för ca 2 år sedan, och rektorn sa att han skulle ringa när jag skulle börja, men han hörde aldrig av sig satt det blev inget. <3
13.Hur länge har du bloggat?
i snart 2 år. men på olika bloggar haha.
14.Röker du?
ja tyvärr.
15.Är det sant att du var så jävla full på halloween så du gjorde dumma saker? och isf vad gjorde du?
"hört rykte"
jävlar vilket tjat det är om den jävla halloween, ja, jag blev för full och gjorde dumma saker?
vad jag gjorde? haha Dumma saker räcker :)

16.Finns det någonting du ångrar i livet? isf vad? du får bara välja 3 saker.
1.Jag förlorade det finaste i mitt liv.
2. Började röka
3. Att jag varit så elak mot min mamma som jag älskar mest av allt.

17 Har du fortfarande kvar känslor för Dariven?
Har du sparat något som är darivens?
Tycker du Dariven är snygg?
När lärde du känna Dariven?
Skulle du vilja gå långt med Dariven?
Om du är oskuld vill du att dariven tar den?
Vart kommer dariven ifrån?

Svar hahah, skojjar ni eller. hahaha ..
Roligt vem det nu än är som skrivit allt detta hehe, vilket liv haha
Om jag har känslor kvar?. Man kan aldrig glömma ngn man en gång älskat.
Om jag sparat något? Nej
Haha seriöst vad är detta för frågor, Ja jag tycker han är fin.
Jag vet inte i april tror jag .
Hahahah vadå långt hahahahah
HAhAHAH
Filipinerna och spanien .

18vad är det längsta du gått med en kille?
Ganska mycket.



så. Vet att jag precis la upp frågestunden typ men jag orkar ärligt talat inte svara på massa frågor puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0