SVAR på kommentar

gissa om Dariven? förlåt.. jag hoppas de e sista texten.. men läs. och ta till dig.:

haj jag fick den här sidan länkad av en kompis till dariven,men det jag skriver har inget med honom att göra han vet inte ens om att jag skriver, jag orkade inte att läsa hela texten man jag tycker du ska ge fan i honom och gå vidare, btw jag känner han och han har en ny och är lycklig som aldrig förr. och dessutom ljög han aldrig att han älskade dig han pratade lika mycket om dig som du gör om han nu han blev extremt sårad och deppig av alla bråk och skit.

Svar;

Jag har börjat gå vidare, men det är inte lätt när man älskar någon .
Det är bra att han är lycklig nu, för det är det ända jag vill !.
Men varför jag skrev den texten var för att han skulle få veta hela sanningen,
& jag vet inte vem du är som har kommenterat, men jag skulle chansa på att det antingen är du dariven själv eller din flickvän, och om det är din flickvän vill jag bara säga att du ska ta väl hand om dariven för han är underbar och värd det bästa!
och om det är dariven som skriver så vill jag bara säga förlåt ännu en gång, att du blev så sårad.
Du vet att jag aldrig menade något illa ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0